Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542

Uw zoek resultaat voor: klantvriendelijk

1. Trainingsbundel Management

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/bedrijfskunde-bedrijfsvoering/index/

Systeem info: 4 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


2. Zakelijke Correspondentie Email Brief Notulen

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus/

Systeem info: 266 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


3. Trainingsbundel Voor De Zorg En Welzijn

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/commercieel-en-verkoop/index/

Systeem info: 18 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


4. Telefoneren - Telefoon - Telefonisch Verkoop Technieken

...e. training Effectief Telefoneren Inhoud: Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telef...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/training/effectief_telefoneren/

Systeem info: 13 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


5. Training Voor Receptioniste, Telefoniste Of

...verige. training Telefoon- en Receptiemedewerker Inhoud: Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet allee...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker/

Systeem info: 6 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


6. Training Diensten Globale Opleiding Overzicht

...aining Diensten Globale Opleiding Overzicht ISO Kwaliteit BVT Verzorgt Optimale Trainingen. Trainingen voor Directie tot Medewerker "Wij willen als organisatie klantvriendelijk communiceren met de juiste interactie". "uw organisatie moet effectiever en er moet beter gecommuniceerd worden". Dit soort wensen horen wij dagelijks. Een opt...
Ranking: 0.8 - URL: 2_onze_diensten/

Systeem info: ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


7. BV&T - Aanpak bij trainingen en cursussen

... daarom worden omgezet in een plan van aanpak. U kunt vertrouwen op ons team van ervaren docenten die u maximaal zullen begeleiden. "Wij willen als organisatie klantvriendelijk communiceren met de juiste interactie". "uw organisatie moet effectiever en er moet beter gecommuniceerd worden". Dit soort wensen horen wij dagelijks. Een opt...
Ranking: 0.8 - URL: 2_training/

Systeem info: ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


8. Training Correspondentie Technieken, Zakelijke

...hten. Tijdens elke bijeenkomst worden één of twee onderwerpen uit deel 1 en één onderdeel uit deel 2 behandeld. Les 1Het juiste kanaal kiezen voor een boodschapKlantvriendelijk en servicegericht schrijvenDuidelijk informatie verstrekken in een zakelijke briefLes 2 #{description}In een brief richten op de lezerSchrijven in overeenstemm...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie/

Systeem info: 149 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


9. Trainingsbundel Kwaliteitsmanagement

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/kwaliteit-auditor-cursus/index/

Systeem info: 12 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


10. Trainingsbundel Leidinggeven

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/leergang-leidinggeven/index/

Systeem info: 2 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


11. Trainingsbundel Nederlandse Correspondentie

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/training-correspondentie/index/

Systeem info: 19 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


12. Trainingsbundel Voor Mentoren En Coaching

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/technische-cursus/index/

Systeem info: 6 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


13. Trainingsbundel Voor De Zorg En Welzijn

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/training-voor-zorg-ziekenhuis-verpleegtehuis-training/index/

Systeem info: 18 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


14. Trainingsbundel Communicatie

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/teambuilding-communicatie/index/

Systeem info: 10 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542


15. Cursusbundel Taal Trainingen

...en brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. O...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteits_trainingen/taleninstituut/index/

Systeem info: 5 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie klantvriendelijk Kwaliteit 1542





Page generated in 0.0885 seconds.

Wat onze klanten zeggen. (Tevredenheid 9,8)

"De trainingen worden met de grootste zorg samengesteld, waardoor ons team het maximale uit hun zelf en het team haalt. Bedankt BVT"

    - Chandra Vancova, HR Manager Philips    

DE NUMMER 1

De beste manier van trainen!

BV&T richt zich voornamelijk op incompany bedrijfstrainingen. Dit houdt in dat onze docent of trainer naar uw bedrijf toe komt. Op deze manier kunnen de deelnemers leren vanuit de praktijk en het geleerde gemakkelijk in hun werkzaamheden toepassen.

Een hoge kennisopname

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.