Uw zoek resultaat voor: design
1. Training Klantgericht Denken En Handelen, ISO Kwaliteit
... gemaakt.U kunt tijdens de argumentatie merken dat de klant rijp is voor het afsluiten wanneer: hij ja zegt op alle argumenten die u hem verkoopt hij koopsignalen gaat geven11.2. KoopsignalenWelke koopsignalen kan een klant geven en welke concrete afsluitvragen kunt u dan stellen?In de eerste plaats kan een klant non-ve... Ranking: 84.3 - URL: kwaliteit_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken/Systeem info: 156 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
2. Training Brainstormen, Creatief Denken ISO Kwaliteit
...materiaalLogica brengt je van A naar B,Verbeelding brengt je overal.Doel van het Brainstormen Los denken, ruim inzicht.De deelnemer kan reageren op non-verbale signalen van de medewerkerBenodigdheden- Eventueel Eventueel PowerPoint- Flap-over- Syllabus H8Voorbereiding- Zorg ervoor dat alle materialen klaarliggen voor gebruik.... Ranking: 83.5 - URL: kwaliteit_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training/Systeem info: 165 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
3. Voorkomen Van Een Burn-Out Training, Voorkomen Is ISO Kwaliteit
...ging en de dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennen en effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalen van medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out of ook wel overspannenheid. Via ervaringsoefeningen onderzoekt u hoe deze signalen spelen in úw ... Ranking: 82.8 - URL: kwaliteit_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training/Systeem info: 288 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
4. Training Verzuimgesprekken Voor Leidinggevenden ISO Kwaliteit
...en kunt u een afgewogen keuze maken. Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalen van roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de dee... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden/Systeem info: 199 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
5. Coaching - Coachen Van Uw Team ISO Kwaliteit
...den dagelijks gebruikt tijdens het werk terwijl er bij het stellen van doelen en het evalueren vaak sprake is van momenten.Coachen / opvolgen is gericht op het signaleren en oplossen van knelpunten in de taakuitvoering van de medewerker. Om die knelpunten op een effectieve en motiverende wijze op te lossen wordt gebruik gem... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams/Systeem info: 287 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
6. Training Receptie En Optimaal Telefoneren, ISO Kwaliteit
...ger laat wachten, dan strikt noodzakelijk is. Men is snel geneigd te denken dat u niet aanwezig of beschikbaar bent. De gemiddelde beller bereikt al na drie belsignalen, dat wil zeggen 15 seconden, de irritatiegrens.Laten wachten voor het doorverbindenKunt u een beller niet onmiddellijk van dienst zijn omdat er moet worden do... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste/Systeem info: 148 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
7. Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren, Optimale ISO Kwaliteit
... het werk, de werksfeer, de werkuitvoering en de werkomstandigheden met het doel de kwaliteit van het werk te verbeteren door het maken van afspraken over de gesignaleerde problemen.Het mag duidelijk zijn dat met functioneringsgesprekken iets anders wordt bedoeld dan beoordelingsgesprekken.2.2. Waarom functioneringsgesprekke... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding/Systeem info: 220 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
8. Training Prestatieverkoop ISO Kwaliteit
...len? Dan is deze training zeer geschikt voor u. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) wat prestatie verkopen is; procedure van prestatie-inkoop; signaleren van kansen en hierop inspelen; klantbehoeften achterhalen en luistervaardigheden; vertrouwen creeren bij uw klant; overtuigend en creatief presenteren; aans... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie/Systeem info: 206 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
9. Training Voor Receptioniste, Telefoniste Of ISO Kwaliteit
...ppen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) uitstraling van balie- of receptiemedewerker; de klant altijd aandacht geven; ef... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker/Systeem info: 6 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
10. Agressietraining, Geweld De Baas Zijn! ISO Kwaliteit
...IE #{description}OPEN TRAININGIn onze trainingen leren we medewerkers omgaan met verbale en/ of fysieke agressie. Je leert specifieke vaardigheden aan voor het signaleren en voorkomen van agressief gedrag. Mocht de situatie toch uit de hand lopen leer je technieken aan om de situatie onder controle te krijgen.NVLOED OP AGRESS... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training/Systeem info: 285 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
11. Telefoneren - Telefoon - Telefonisch Verkoop Technieken ISO Kwaliteit
...nisatie zou dan de kans lopen failliet te gaan.Anders gezegd: er dient een wisselwerking te zijn tussen de klant of markt en de organisatie.Een organisatie zal signalen uit de markt moeten herkennen, oppakken en vertalen naar de eigen doelstelling.Het onderstaande schema maakt deze wisselwerking duidelijk. Kennis moet Beklijv... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/training/effectief_telefoneren/Systeem info: 13 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
12. Optimaal Communiceren, Communicatievaardigheden ISO Kwaliteit
...catie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste m... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden/Systeem info: 20 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
13. Cursus Presenteren Of Training Presentatietechnieken ISO Kwaliteit
...ppen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Optimaal presentatietechnieken, Opbouw van een presentatie, Presentatievaardighe... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren/Systeem info: 54 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
14. Conflict Vermijding ISO Kwaliteit
...den dagelijks gebruikt tijdens het werk terwijl er bij het stellen van doelen en het evalueren vaak sprake is van momenten.Coachen / opvolgen is gericht op het signaleren en oplossen van knelpunten in de taakuitvoering van de medewerker. Om die knelpunten op een effectieve en motiverende wijze op te lossen wordt gebruik gemaa... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/team_conflict/conflict_vermijding/Systeem info: 272 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
15. Training Organisatie Ondernemen, Personeelstraining ISO Kwaliteit
...n (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Effectief Leidinggeven heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. U signaleert de ontwikkelingen in de omgeving van de organisatie op een breed terrein. Deze beoordeelt u op het belang voor de organisatie. U zorgt voor een marketingcon... Ranking: 82.5 - URL: kwaliteit_cursus/ondernemer/ondernemer-in-de-organisatie/Systeem info: 99 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie design Kwaliteit 4159
Page generated in 0.0958 seconds.
DE NUMMER 1
De beste manier van trainen!
BV&T richt zich voornamelijk op incompany bedrijfstrainingen. Dit houdt in dat onze docent of trainer naar uw bedrijf toe komt. Op deze manier kunnen de deelnemers leren vanuit de praktijk en het geleerde gemakkelijk in hun werkzaamheden toepassen.
Een hoge kennisopname
Onze kenmerken
BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.
Traject op maat
Hoe wij werken
Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.